مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-10اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه همکاری اقتصادی میان استان میسان عراق و خوزستان


رییس اتاق بازرگانی اهواز از انعقاد تفاهم نامه همکاری تجاری و اقتصادی میان استان میسان کشور عراق و استان خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز از انعقاد تفاهم نامه همکاری تجاری و اقتصادی میان استان میسان کشور عراق و استان خوزستان خبر داد.

شهلا عموری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز 19 آذرماه با حضور جمعی از مدیران استانی و مدیر امور صنایع استان میسان کشور عراق و تعدادی از سرمایه گذاران این استان در محل معاونت اقتصادی استانداری خوزستان در اهواز، تفاهم نامه همکاری تجاری و اقتصادی میان استان میسان کشور عراق و استان خوزستان منعقد شد.

وی افزود: این تفاهم نامه 31 بندی، در خصوص همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی در بخش های مختلف بین استان میسان عراق و خوزستان منعقد شده است.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه به دنبال هم افزایی برای افزایش ارتباطات تجاری میان استان خوزستان و کشور عراق هستیم، گفت: این کار به افزایش مراودات و فعالیت های تجاری و اقتصادی میان دو کشور کمک شایانی می کند.

در این زمینه باید استان خوزستان و میسان به یکدیگر کمک کنند تا این مهم فراهم شود.

عموری ادامه داد: این تفاهم نامه با هدف همکاری دوطرفه در بخش های مختلف صادرات محصولات کشاورزی، نفت و پتروشیمی که درآمدزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری اقتصادی میان استان میسان عراق و خوزستان

انعقاد تفاهم نامه همکاری اقتصادی میان استان میسان عراق و خوزستان