مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-10اقتصادي

آخرین خبرها از فرآیند رفع معارضات تاسیساتی پروژه های عمرانی


مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از رفع معارض تاسیساتی خط لوله گاز از مسیر توسعه فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید عبدالمهدی حسینی،مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با نام بردن از پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی به عنوان پروژه ای با منافع ملی، خدمت رسانی به شهروندان را از اهداف مشترک مدیریت شهری و مجموعه شرکت های خدمات رسان دانست و یادآور شد: در این راستا و متعاقب پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی، خط لوله گاز واقع در ضلع جنوب خیابان مختاری جابجا شد و به این ترتیب یکی از معارضات تاسیساتی قطعه یک بزرگراه شهید بروجردی به طور کامل برطرف شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از جابجایی و رفع معارض خط لوله 150 میلیمتری آب در پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح با محور زرند خبر داد و گفت: این جابجایی که متعاقب هماهنگی با شرکت آب و فاضلاب منطقه 5 شهر تهران صورت پذیرفت، امکان تداوم عملیات حفاری و احداث شمع در پروژه مذکور را فراهم ساخت.

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، همچنین با بیان آنکه معارض خط لوله 600 میلیمتری آب شرب به طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از فرآیند رفع معارضات تاسیساتی پروژه های عمرانی

آخرین خبرها از فرآیند رفع معارضات تاسیساتی پروژه های عمرانی