مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-10اجتماعي

ایجاد پارکینگ حاشیه ای در محدوده بازارگل شهید محلاتی


شهردار منطقه 14 از ایجاد 800واحد فضای پارک برای رفاه شهروندان و روان سازی ترافیک در محدوده بازارگل شهید محلاتی این منطقه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد امین سالاری پور، شهردار منطقه 14 گفت:  به منظور حل کمبود جای پارک و ساماندهی ترافیکی در محدوده بازار گل شهید محلاتی  که از نقاط پرتردد و شلوغ منطقه به شمار می آید، پارکینگ حاشیه ای ایجاد شد.

سالاری پور با  بیان اینکه پارک حاشیه ای نقش مهمی در بهره مندی از فضاهای شهری و خیابانها دارد، اشاره کرد: در این راستا   این فضای پارکی در دو محور شرقی و غربی خیابان های گلشناس تا شاه آبادی  با 450 واحد خط کشی و شمال و جنوب  محور گلشناس تا ده حقی با350واحد خط کشی ایجاد شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و حضور گردشگران و شهروندان در این بخش از منطقه برای خرید از این بازار گل ، ایجاد فضاهی پارک حاشه ای را در کمک به روان سازی ترافیک در   این بخش منطقه  مثبت  موثر برشمرد و یاداور شد: با عملیاتی شدن این طرح همچنین  اجاره جای پارک توسط افراد متفرقه و غیررسمی متوقف خواهد شد و شاهد اجاره دادن غیرقانونی فضای پارک حاشیه ای با مبالغ غیرمصوب و گزاف توسط افراد سودجو نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پارکینگ حاشیه ای در محدوده بازارگل شهید محلاتی

ایجاد پارکینگ حاشیه ای در محدوده بازارگل شهید محلاتی