مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-10حوادث

کلاهبردار بیعانه ای بازداشت شد


رییس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان از طریق انتشار آگهی در فضای مجازی کرده بود، خبرداد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سید نظام موسوی در تشریح جزییات این خبر گفت: چندی پیش یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که در سایتی اقدام به خرید یک عدد تلویزیون کرده و بعد از واریز مبلغی به عنوان بیعانه، متهم گوشی خود را خاموش کرده و دیگر پاسخگوی تلفن خود نبوده است.

رییس پلیس فتای غرب استان تهران ادامه داد: با بررسی های اولیه و اقدامات تخصصی انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که فرد کلاهبردار با استفاده از حساب یکی از نزدیکان خود اقدام به درج آگهی در سایت کرده و بعد از تماس شهروندان با او برای خرید کالا، درخواست بیعانه برای نگه داشتن کالا کرده و بعد از گرفتن پول گوشی خود را خاموش کرده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم را مورد شناسایی قرار داده و پس از اخذ مجوزهای قضایی در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

متهم دستگیر شده در جریان بازجویی های انجام شده با اعتراف به جرم خود، اعلام کرد که در سایت های آگهی آنلاین در پوشش فروش لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار بیعانه ای بازداشت شد

کلاهبردار بیعانه ای بازداشت شد