مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-10اقتصادي

افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید آب در کیش


در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود، عزمی راسخ برای تحقق و به سرانجام رسیدن طرح های عمرانی و خدماتی در سراسر ایران اسلامی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در مراسم طرح آب شیرین کن تقطیری 2 هزار و 500 متر مکعبی، ایستگاه تنظیم و تقلیل فشار گاز و واحد جدید امور مشترکین شرکت آب و برق کیش که با حضور حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه صنعتی، سیدعلیرضا سیداردوبادی رییس هیات مدیره شرکت آب و برق کیش و جمعی از مسئولان این جزیره برگزار شد، افزود: با بهره برداری از طرح آب شیرین کن ظرفیت تولید آب در این جزیره به بیش از 24 هزار متر مکعب در هر روز می رسد که حدود 10 درصد بیشتر از قبل است.

دکتر احمدی با بیان اینکه ایستگاه تنظیم و تقلیل فشار گاز نیز با ظرفیت هشت هزار متر مکعب احداث شده است، افزود: برخورداری از بالاترین سطوح کیفی طراحی، اجرا و تجهیزات مطابق با استانداردهای شرکت ملی گاز ایران از ویژگی های این ایستگاه است.

وی خاطرنشان ساخت: برای این 2 طرح، سرمایه گذاران شرکت آب و برق کیش یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده اند.

مدیرعامل بانک شهر راه اندازی یک واحد تولید و بسته بندی آب نوشیدنی و افزایش تولید برق را جزو برنامه های بانک شهر تا پایان سال برای افزایش رفاه مردم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید آب در کیش

افزایش 10 درصدی ظرفیت تولید آب در کیش