مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-10اقتصادي

ضرورت بازنگری نحوه تخصیص سوخت به کامیون ها


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه جدول قواعد تخصیص سوخت به رانندگان کامیون و حمل و نقل عمومی جاده ای مربوط به هشت سال پیش است، - بر به روزرسانی و بازنگری این قواعد تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش امانی در نشست هم اندیشی مدیران پایانه های مرزی کشور در مشهد اظهار کرد: در این خصوص با وزارت نفت جلساتی داشته ایم و مقرر شد، شرکت نفت موضوع فواید تخصیص سوخت به ناوگان که موجب نارضایتی رانندگان کامیون شده را کار کند تا مشکل این قشر زحمتکش و جهادگر برطرف شود.

وی افزود: فعلا قرار شده تنخواه سوخت برای رانندگان این حوزه مشخص شود و در اختیار رانندگان قرار گیرد تا مشکل آنها رفع شود، البته پس از انجام بررسی های کارشناسی جدول قواعد تعیین سوخت ناوگان بازنگری شده که جدول جدید سوخت اعلام خواهد شد.

رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای بیان کرد: جا دارد از تک تک کامیونداران قدردانی شود که در همه شرایط مانند سیل، زلزله، هشت سال جنگ تحمیلی و با همه تهدیدات تحریم ها با مسائلی مانند تامین قطعات و لاستیک و مساله سوخت کنار آمده به خدمت و در حقیقت این جهاد ادامه دادند.

امانی افزود: اگر حادثه ای برای راننده کامیونی پیش آید، او نه تنها مال بلکه ممکن است جانش را نیز از دست دهد، لذا ضمن سپاسگزاری از این قشر زحمتکش، به عنوان خادم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری نحوه تخصیص سوخت به کامیون ها

ضرورت بازنگری نحوه تخصیص سوخت به کامیون ها