مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-10بين الملل

گزارش سعودی لیکس از عربستانِ بن سلمان / جنایت کنید، پاداش بگیرید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنابر گزارش پایگاه خبری «سعودی لیکس»، موسسه «دموکراسی اکنون برای جهان عرب» (DAWN) اعلام کرد: قاضی «عوض بن علی بن عائض آل مشیر الاحمری» از سال 2010 تا 2022 میلادی که به عنوان بازپرس اداره امنیت در دفتر دادستان عمومی عربستان کار می کرده، - موسسه دموکراسی اکنون برای جهان عرب (DAWN) در گزارشی فاش کرد که عربستان در دوره حکمرانی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به کسانی که جنایت های او علیه مخالفان را لاپوشانی و فعالان مدنی و سیاسی را شکنجه و سرکوب می کنند، پاداش می دهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنابر گزارش پایگاه خبری سعودی لیکس ، موسسه دموکراسی اکنون برای جهان عرب (DAWN) اعلام کرد: قاضی عوض بن علی بن عائض آل مشیر الاحمری از سال 2010 تا 2022 میلادی که به عنوان بازپرس اداره امنیت در دفتر دادستان عمومی عربستان کار می کرده، در بازداشت، شکنجه و گرفتن اعترافات اجباری از فعالان حقوق بشری دست داشته است.

الاحمری از نزدیکان وفادار به ولیعهد عربستان و یکی از اعضای هیات همراه دادستان کل این کشور به استانبول در اکتبر 2018 بود.

بر اساس اعلام گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور اعدام های غیر قانونی، هیات یاد شده برای پاکسازی شواهد مربوط به ترور و قطعه قطعه کردن خاشقچی در کنسولگری عربستان به استانبول اعزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سعودی لیکس از عربستانِ بن سلمان / جنایت کنید، پاداش بگیرید

گزارش سعودی لیکس از عربستانِ بن سلمان / جنایت کنید، پاداش بگیرید