مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-10ورزشي

انتقاد شاهینی ها از سالن غیراستاندارد شهرداری ساوه


سرپرست تیم شاهین کرمانشاه به شکست تیمش در اولین هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور مقابل شهرداری ساوه اشاره کرد و گفت: سالنی که در ساوه بازیکنان ما در آن بازی کردند، - بسیار لیز و غیراستاندارد بود.

سیداحسان احسانی پس از شکست 4 بر 2 تیمش برابر شهرداری ساوه در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بازیکنان ما در حالی در خارج از خانه میهمان تیم شهرداری ساوه بودند که یکی از دلایل شکست آنها سالنی بود که در آن بازی کردند.

وی ادامه داد: سالن این بازی، بسیار لیز و غیراستاندارد بود و بازیکنان ما به بازی کردن در چنین سالنی عادت نداشتند.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه با بیان اینکه تیمش برای ادامه رقابت های لیگ تلاش خواهد کرد تا نتایج خوبی کسب کند، عنوان کرد: در کنار سالن نامناسب، باتوجه به اینکه هفته اول رقابت های لیگ هم بود، بازیکنان ما در برخی از اوقات بازی هماهنگی نداشتند که این مشکل به مرور در هفته های آتی حل می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تمام نقایص و مشکلاتی که در این بازی داشته ایم را شناسایی خواهیم کرد تا برای بازی های بعدی آنها را برطرف کنیم.

احسانی با بیان اینکه تیم شاهین برای حضور در رقابت های امسال لیگ دسته اول اکثر بازیکنان سال گذشته خود را حفظ کرده، اظهار کرد: امیدواریم با این بازیکنان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شاهینی ها از سالن غیراستاندارد شهرداری ساوه

انتقاد شاهینی ها از سالن غیراستاندارد شهرداری ساوه