مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-10اقتصادي

قیمت مرغ در همدان به 55 هزار تومان رسید


رییس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: با افزایش عرضه مرغ در بازار قیمت به 55 هزار تومان رسیده است.

- جواد عاشوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بازار همدان کمتر از نرخ مصوب است، اظهار کرد: نرخ مصوب مرغ 63 هزار تومان بوده اما به علت بالا رفتن تولید و عرضه قیمت توزیع 50 هزار تومان و قیمت مصرف کننده 55 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه روزانه 200 تن مرغ وارد بازار همدان می شود، تصریح کرد: میزان عرضه مرغ در بازار مناسب است و تا شب یلدا نیز تقاضا افزایش خواهد یافت بنابراین تا شب یلدا روزانه 200 تن مرغ وارد بازار می شود.

عاشوری درباره افزایش قیمت تخم مرغ نیز بیان کرد: قیمت مصوب تخم مرغ از سوی دولت کیلویی 45 هزار تومان اعلام شده و قیمت درب مرغداری نیز کیلویی 41 هزار تومان است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر بنک داران همدان تخم مرغ را به صورت کیلویی عرضه و به فروش می رسانند، یادآور شد: تخم مرغ در سطح بنک داری به صورت کیلویی عرضه می شود و در خواروبارفروشان نیز باید کیلویی باشد.

رییس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه روزانه 50 تا 60 تن تخم مرغ وارد بازار همدان می شود، ادامه داد: عرضه تخم مرغ در بازار همدان خوب است و برای شب یلدا هیچ گونه کمبودی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ در همدان به 55 هزار تومان رسید

قیمت مرغ در همدان به 55 هزار تومان رسید