مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-10سياسي

غذادهی به حیوانات، مصداق حیوان آزاری


هر چند وقت یک بار ویدیوهایی از حیوان آزاری در فضای مجازی منتشر می شود البته این کار زشت تنها به کتک زدن و وارد کردن سایر آسیب های فیزیکی به آن ها محدود نمی شود بلکه به اعتقاد مسوولان و عده ای از کارشناسان غذادهی به حیوانات ولگرد هم مصداق حیوان آزاری است .

- هر چند وقت یک بار ویدیوهایی از حیوان آزاری در فضای مجازی منتشر می شود البته این کار زشت تنها به کتک زدن و وارد کردن سایر آسیب های فیزیکی به آن ها محدود نمی شود بلکه به اعتقاد مسوولان و عده ای از کارشناسان غذادهی به حیوانات ولگرد هم مصداق حیوان آزاری است و لزوم تصویب قانون منع حیوان آزاری احساس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر ساله در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر) و به مناسبت روز جهانی حقوق حیوانات، حامیان حقوق حیات وحش در سراسر جهان به افزایش آگاهی در مورد شیوه مناسب برخورد انسان با حیوانات می پردازند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان حتی غذارسانی به آن ها نیز یک نوع آزار است چراکه با این کار، حیات وحش عادت زندگی طبیعی خود را از دست می دهند و دیگر خوی وحشی، شکارگری و پیدا کردن طعمه را نخواهند داشت همچنین به انسان خو می گیرند و باید به این نکته توجه داشت که همه انسان ها خیرخواه حیات وحش نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذادهی به حیوانات، مصداق حیوان آزاری

غذادهی به حیوانات، مصداق حیوان آزاری