مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-10ورزشي

در اعطای میزبانی لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور اجحاف شد


مدیر تیم فوتبال ساحلی جوانان فولاد هرمزگان نسبت به اعطای میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر جوانان کشور به شهرستان گناوه واکنش نشان داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر تیم فوتبال ساحلی جوانان فولاد هرمزگان نسبت به اعطای میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر جوانان کشور به شهرستان گناوه واکنش نشان داد.

مهدی شهبازی در گفت و گو با ایسنا، افزود: باید با نگاه عدالت محور بر توزیع مناسب میزبانی ها و امکانات به سراسر کشور نگریست، مرحله نخست به میزبانی شهرستان گناوه برگزار شد که مقتدرانه توانستیم عنوان نخست گروه را کسب کنیم.

وی بیان کرد: در حالی که برای مرحله نهایی درخواست میزبانی داده بودیم و اگر نگاه عادلانه ای بود باید توزیع عادلانه میزبانی از سوی فدراسیون فوتبال صورت می گرفت، در کمال تعجب بار دیگر میزبانی به شهرستان گناوه داده شد در حالی که از هر نظر شرایط و حتی عدالت محوری باید میزبانی به بندرعباس داده می شد.

شهبازی تصریح کرد: امیدوارم اعطای این میزبانی به منزله فشار بر تیم برگزاری و داوری برای قهرمان کردن نماینده گناوه نباشد، تیم فولاد هرمزگان از هر لحاظ آماده حضور در مرحله نهایی مسابقات است و امیدواریم اگر اتفاق خاصی در بیرون از زمین فوتبال نیفتد بتوانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اعطای میزبانی لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور اجحاف شد

در اعطای میزبانی لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور اجحاف شد