مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-10بين الملل

دستگیری یک قانونگذار پارلمان اروپا در پرونده فساد جام جهانی


یک سیاستمدار یونانی که به عنوان یکی از معاونان رییس پارلمان اروپا مشغول به کار بوده، روز جمعه در بلژیک به عنوان یکی از مظنونان تحقیقات گسترده پلیس درباره پرونده اعطای رشوه های پیشنهادی قطر، - یک سیاستمدار یونانی که به عنوان یکی از معاونان رییس پارلمان اروپا مشغول به کار بوده، روز جمعه در بلژیک به عنوان یکی از مظنونان تحقیقات گسترده پلیس درباره پرونده اعطای رشوه های پیشنهادی قطر، میزبان جام جهانی فعلی فوتبال، به سیاستمداران اتحادیه اروپا دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشا تودی، دفتر مرکزی مبارزه با فساد بلژیک در بیانیه ای اعلام کرد، پلیس قضایی فدرال بلژیک این ظن را پیدا کرده که یک کشور حوزه خلیج فارس اقدام به اعمال نفوذ بر قانونگذاران پارلمان اروپا کرده و این کار را با پیشنهاد مبالغ چشمگیری پول یا هدایای قابل توجه به طرف های ثالث دارای نفوذ بر قانونگذاران انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی مقامات پلیس بلژیک اقدام به توقیف 600 هزار یورو پول نقد و همچنین تجهیزات کامپیوتری و تلفن های همراه در این عملیات پرداختند.

از سوی دیگر، رسانه های بلژیکی نوشتند که منظور از کشور حوزه خلیج فارس قطر بوده و در راستای این پرونده اوا کایلی یک قانونگذار یونانی پارلمان اروپا از ماه ژانویه به عنوان یکی از معاونان رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک قانونگذار پارلمان اروپا در پرونده فساد جام جهانی

دستگیری یک قانونگذار پارلمان اروپا در پرونده فساد جام جهانی