مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-10اقتصادي

آغاز به کار 3 شعبه جدید خودرو45 در آذرماه


مجموعه خودرو45 در راستای خدمات رسانی بهتر به متقاضیانی که قصد فروش خودرو کارکرده خود را دارند، سه شعبه جدید خود را معرفی کرد.

- انجام تمامی مراحل فروش خودرو با کارشناسان (تسویه عوارض شهرداری، خلافی، تعویض پلاک و .

) واریز مستقیم وجه به حساب فروشنده پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه با هدف برقرار کردن بستری امن، سریع و آسان از زمان درخواست فروش خودرو تا مراحل انتقال سند و پس از آن دریافت وجه در کنار مراجعین و مشتریان خود است.

همچنین تمامی خدمات مربوط به کارشناسی و فروش خودرو به صورت رایگان و شفاف توسط کارشناسان خبره و مجرب در شعب مجهز این مجموعه صورت می گیرد.

فروش آسان، سریع و مهمتر از آن فروش ایمن خودرو کارکرده مهمترین هدف این مجموعه بوده و کارشناسان خودرو45 در تلاش هستند تا این تجربه برای تمام مراجعین به شعبه خصوصا شعب جدید خودرو45 فراهم شود.

مراحل فروش با خودرو45 1- کارشناسی خودرو 2- کارشناسی رایگان فنی و بدنه خودروها توسط کارشناسان در اتاق نور مجهز ارسال آنلاین مشخصات خودرو به خریداران معتبر بازار ارسال گزارش سلامت فنی خودرو به خریداران معتبر در اپلیکیشن اختصاصی 3- کشف قیمت خودرو کشف قیمت خودرو براساس ارزش روز بازار و گزارش سلامت فنی 4- عقد قرارداد انعقاد قرارداد فی مابین فروشنده و خریدار با مبایعه نامه 5- پرداخت آنی وجه واریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 3 شعبه جدید خودرو45 در آذرماه

آغاز به کار 3 شعبه جدید خودرو45 در آذرماه