مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-10سياسي

پیشرفت 92 درصدی بیواتانول کرمانشاه/ بهره برداری در دهه فجر


مدیر پروژه بیواتانول کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، دهه فجر امسال بتوان شاهد بهره برداری از این طرح که هم اکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، - پیشرفت 92 درصدی "بیواتانول" کرمانشاه/ بهره برداری در دهه فجر ایسنا/کرمانشاه مدیر پروژه "بیواتانول" کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، دهه فجر امسال بتوان شاهد بهره برداری از این طرح که هم اکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، باشیم.

محمدرضا حاجی عموشا در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پروژه بیواتانول کرمانشاه، گفت: این طرح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که در ابتدا به دلیل محدودیت های اعتباری اجرای آن کند بود، اما از سال 1398 قوت گرفت و اکنون حدود 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، چنانچه مشکلی رخ ندهد در دهه فجر شاهد بهره برداری از واحد بیواتانول کرمانشاه باشیم.

مدیر پروژه بیواتانول کرمانشاه سرمایه ثابت این پروژه به نرخ امروز را رقمی نزدیک به 900 میلیارد تومان برآورد کرد و یادآور شد: در زمان بهره برداری از این طرح بالغ بر 250 نفر می توانند در آن مشغول به کار شوند.

حاجی عموشا از ظرفیت تولید این واحد هم یاد کرد که روزانه 200 هزار لیتر بایواتانول سوختی و همچنین روزانه 180 تا 200 تن کنجاله تخمیری خوراک دام و طیور (DDGS) می باشد و خاطرنشان کرد: راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 92 درصدی بیواتانول کرمانشاه/ بهره برداری در دهه فجر

پیشرفت 92 درصدی بیواتانول کرمانشاه/ بهره برداری در دهه فجر