مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-10بين الملل

رانندگان اتوبوس در آلمان دست از کار کشیدند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، تقریباً تمام اتوبوس های برخی مناطق ایالت زاکسن آلمان پس از اینکه با مقامات محلی بر سر حقوق و تعدیل قرارداد به توافق نرسیدند، - رانندگان اتوبوس در ایالت زاکسن آلمان در اعتراض به حقوق و دستمزد پایین خود دست به اعتصاب زدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، تقریباً تمام اتوبوس های برخی مناطق ایالت زاکسن آلمان پس از اینکه با مقامات محلی بر سر حقوق و تعدیل قرارداد به توافق نرسیدند، فعالیت خود را متوقف کردند.

پیشتر در اوایل ماه اکتبر، یعنی حدود سه ماه پیش، رانندگان این اتوبوس ها به دلیل افزایش هزینه های انرژی و سوخت، خواستار تغییر قرارداد شده بودند و تهدید به توقف خدمات کرده بودند.

با این حال از آن زمان، مقامات محلی بر سر افزایش حقوق و دستمزد رانندگان مخالفت کردند و سرانجام این رانندگان از امروز جمعه، دست از کار کشیدند و اعلام اعتصاب کردند.

تازه ترین نتایج نظرسنجی ها در آلمان نشان می دهد یک چهارم مردم این کشور به علت افزایش و گستردگی تورم، هدیه روز کریسمس و سال جدیدی میلادی را نخواهند خرید.

این نظرسنجی با همکاری مؤسسه پاسخ های اجتماعی جدید و روزنامه بیلد آلمان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان اتوبوس در آلمان دست از کار کشیدند

رانندگان اتوبوس در آلمان دست از کار کشیدند