مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-10حوادث

کشف 200 کیلوگرم آرد قاچاق در شیروان


فرمانده انتظامی شیروان از کشف مقدار قابل توجهی کالای قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در سطح این شهرستان اقدام به نگهداری و حمل و توزیع کالای قاچاق و فاقد مجوز می کنند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با تلاش بی وقفه خود در این رابطه موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی کنند، افزود: در رابطه با این پرونده 4 نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه مأموران در روند رسیدگی به این پرونده 200 کیلوگرم آرد قاچاق و همچنین تعداد زیادی قرص روان گردان را کشف و ضبط کردند، تصریح کرد: ارزش اموال کشف شده 100 میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع فاروج فرمانده انتظامی فاروج نیز از دستگیری 3 شکارچی غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع بهار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا پوربه افزود: در پی گزارشات رسیده مردمی مبنی بر حضور چند نفر شکارچی در منطقه شکار ممنوع بهار شهرستان فاروج، بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 200 کیلوگرم آرد قاچاق در شیروان

کشف 200 کیلوگرم آرد قاچاق در شیروان