مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-10اجتماعي

نصب و راه اندازی 10 سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از نصب و راه اندازی 10 سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از نصب و راه اندازی 10 سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای این استان خبر داد.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با نصب و راه اندازی این سامانه ها، تعداد دستگاه های ثبت تخلف سرعت در محورهای استان به 40 سامانه رسید و به این ترتیب تمامی محورهای خراسان شمالی تحت پوشش 10 درصدی سامانه های ثبت تخلف سرعت قرار گرفتند.

وی مبلغ قرارداد نصب، راه اندازی، اجرا و 5 سال نگهداری از سامانه های مذکور را حدود 9 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از 10 سامانه ثبت تخلف سرعت یاد شده، 5 دستگاه در جاده دوطرفه و 5 دستگاه در جاده یک طرفه نصب شده است تا تمامی محورهای استان تحت پوشش قرار گیرد.

مشتری اظهار کرد: در هر یک از محورهای بجنورد - آشخانه، آشخانه - چمن بید و چمن بید - جنگل گلستان یک سامانه، از سه راهی چمن بید تا گرمه 3 سامانه، سه راهی پیش قلعه تا راز و جرگلان 2 سامانه و محور بجنورد -شیروان 2 سامانه ثبت تخلف سرعت راه اندازی شدند.

وی ادامه داد: این سامانه ها پس از اخذ کد پلیس، قابلیت اجرای قوانین ثبت تخلف سرعت را دارد که پیش بینی می شود این فرآیند حدود 2 ماه به طول انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب و راه اندازی 10 سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی

نصب و راه اندازی 10 سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی