مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-10بين الملل

از جنجال علیه سند 25 ساله تا حسرت برای همکاری چین و عربستان!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگراری دانشجو، این محافل زنجیره ای در گذشته ضمن واکنش منفی به سند همکاری راهبردی 25 ساله ایران و چین ادعا کردند: سیاست نه شرقی زیر پا گذاشته شده، - از جنجال علیه سند 25 ساله تا حسرت برای همکاری چین و عربستان! محافل رسانه ای غربگرا که گسترش همکاری های ایران و چین را موجب مستعمره شدن ایران می دانستند، حالا سفر رییس جمهور چین به ریاض را به رخ می کشند و مدعی اند ایران از قرارداد های منطقه ای بازمانده، عربستان برای چین فرش قرمز پهن کرده و ایران را دور زده، ایران را سرکار گذاشته اند و.

(!)  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگراری دانشجو، این محافل زنجیره ای در گذشته ضمن واکنش منفی به سند همکاری راهبردی 25 ساله ایران و چین ادعا کردند: سیاست نه شرقی زیر پا گذاشته شده، چین در حال مستعمره کردن ایران است، ایران به چین فروخته شد، ایران در حال واگذار کردن بنادر خود به چین است، چندده هزار نظامی چینی قرار است در ایران مستقر شوند و پایگاه نظامی درست کنند.

اما اکنون که رییس جمهور چین به ریاض سفر کرده، سردبیر خبرآنلاین در توییتر نوشت: آقای شی از پکن به ریاض رفته و با بزرگ ترین متحد آمریکا در منطقه و جدی ترین رقیب اقتصادی و سیاسی ایران قرارداد استراتژیک بسته و برای هم کلی نوشابه باز کرده اند؛ و در همین حال، ما سر کاریم و روی دیوار چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جنجال علیه سند 25 ساله تا حسرت برای همکاری چین و عربستان!

از جنجال علیه سند 25 ساله تا حسرت برای همکاری چین و عربستان!