مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-10ورزشي

خیز لاله های نارنجی برای پنجمین جام/ بحران باز ترین مربی لیگ، ترمز مس را می کشد؟


تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال میهمان مقاومت البرز خواهد بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال میهمان مقاومت البرز خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های مس سونگون ورزقان و مقاومت البرز در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت 16 روز یکشنبه 20 آذرماه، با قضاوت علی حفیظی در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مسی ها پس از پیروزی های متوالی خود اختلاف امتیازی شان را با تیم های رده دوم و سوم جدول افزایش داده اند، تا ادامه مسابقات را با خیال راحت سپری کنند، شاگردان تقی پور اکنون با بیشترین گل زده، قدرتمندترین خط حمله رقابت ها را در اختیار دارند و کابوس دروازه بانان و خط های دفاعی حاضر در لیگ شده اند.

بحران باز ترین مربی لیگ، ترمز مس را می کشد؟ فرهاد کشاورز پس از نتایج ضعیف اش با مقاومت، از سمت خود استعفا کرد و پس از 5 سال پیاپی حضور در تیم از نیمکت البرزی ها جدا شد، تا مهرداد لطفی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

مقاومت با تیم جوان خود با سکان داری کشاورز در فصل جاری رقابت ها، با کسب یک برد، یک مساوی، 14 باخت و 11 امتیاز جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده و در رده ماقبل قعر جدول را از آن خود کردند و با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز لاله های نارنجی برای پنجمین جام/ بحران باز ترین مربی لیگ، ترمز مس را می کشد؟

خیز لاله های نارنجی برای پنجمین جام/ بحران باز ترین مربی لیگ، ترمز مس را می کشد؟