مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 21:152022-12-09ورزشي

کرواسی یک(4) - برزیل یک(2)/ رقص کروات ها مقابل سلسائو در ضربات پنالتی


دیدار کرواسی و برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند.

- کرواسی یک(4) - برزیل یک(2)/ رقص کروات ها مقابل سلسائو در ضربات پنالتی دیدار کرواسی و برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار نخست مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر، دو تیم کرواسی و برزیل برابر هم به میدان رفتند که گزارش این دیدار را در زیر می خوانید: کرواسی یک (4) - برزیل یک (2) داور: مایکل اولیور (انگلیس) ورزشگاه: اجوکیشن سیتی گل: نیمار برای برزیل، پتکوویچ برای کرواسی کارت زرد: دنیلو، کاسمیرو و مارکینیوش از برزیل، بروزوویچ از کرواسی کارت قرمز: - ترکیب کرواسی: دومینیک لیواکویچ (دروازه بان)، دیان لاورن، یاسکو گواردیول، لوکا مودریچ، بورنا سوسا (110- بودیمیر)، متئو کواچیچ (105- لاورو مایر)، ایوان پرشیچ، آندره کراماریچ (73- پتکوویچ)، جوزپ یورانوویچ، مارسلو بروزوویچ (114- اورسیچ) و ماریو پاسالیچ (73- ولاسیچ).

ترکیب برزیل: آلیسون (دروازه بان)، ادر میلیتائو (105- الکس ساندرو)، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، دانیلو، کاسمیرو، لوکاس پاکتا (105- فرد)، نیمار، رافینیا (55- آنتونی)، وینیسیوس جونیور (65- رودریگو) و ریچارلیسون (84- پدرو).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرواسی یک(4) - برزیل یک(2)/ رقص کروات ها مقابل سلسائو در ضربات پنالتی

کرواسی یک(4) - برزیل یک(2)/ رقص کروات ها مقابل سلسائو در ضربات پنالتی