مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 21:052022-12-09اجتماعي

نرخ بازگشت سرمایه در آموزش و پرورش 10 به یک است


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نرخ بازگشت سرمایه در آموزش و پرورش 10 به یک است، گفت: تاثیر مثبت سرمایه گذاری در آموزش و پرورش بخصوص در حوزه نیروی انسانی در تولید ناخالص ملی بیشتر از تمام بخش های کشور است.

- یوسف نوری امروز جمعه 18 آذر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خواستار مردمی سازی همه خدمات آموزشی و تربیتی در مدارس شد و افزود: معلمان و مدیران باید به دانش آموزان اجازه دهند که علاوه بر تدریس در کلاس، در روند اداره مدرسه نیز مشارکت و همچنین از اولیای آنها نیز در این زمینه کمک بگیرند.

وی همچنین توجه به حوزه پرورشی و تربیتی نظام آموزش و پرورش را ضروری خواند و یادآور شد: این حوزه نیز باید نسبت خود را با خانواده دانش آموزان، نهادهای عمومی، فناوری ارتباطات، رسانه ها و حوزه آموزش مشخص کند.

وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد: برای ساماندهی محتواهای آموزشی و کتب درسی ورود جدی انجام شده است که نتایج آن بزودی مشخص می شود.

نوری همچنین با تاکید براینکه طرح رتبه بندی معلمان با هدف ارتقای وضعیت معیشتی آنها آغاز و با دقت پیش می رود، یادآور شد: تربیت نیروی انسانی نیز به عنوان یک اقدام زیرساختی به جد در آموزش و پرورش آغاز شده است.

نمایندگان مجلس به موضوع و نحوه برگزاری کنکور ورود کنند وزیر آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه درس خواندن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بازگشت سرمایه در آموزش و پرورش 10 به یک است

نرخ بازگشت سرمایه در آموزش و پرورش 10 به یک است