مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-09سياسي

ابوترابی: مسئولان باید با ملت صادقانه سخن بگویند


خطیب جمعه تهران خطاب به قوای سه گانه گفت: اگر با مردم صادقانه سخن بگوییم و با مردم به گفتگو بشینیم، می توانیم به تصمیم درست برسیم.

اول دنیای مردم را آباد کنیم و سپس آخرت آن ها را.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری دانشجو، نماز جمعه این هفته تهران (18 آذر) به امامت حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

خطیب نماز جمعه تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علی ها گفت: شما برادران و خواهران گرانقدر و ملت عزیز و جامعه اسلامی را به رعایت تقوای الهی توصیه می کنم.

همان فرمان انسان ساز و جامعه پرداز امیرالمومنین علی علیه السلام خطاب به استاندار مصر مالک اشتر که می فرمایند مالک مراقب باش که قدرت، خطر آفرین است.

وی با بیان اینکه انسانی در راس هرم قدرت قرار می گیرد که در قله های تقوا قرار دارد، گفت: این انسان آراسته به تقوا پیروز در میدان آزمون های متعدد، مالک اشتر را هنگام قرار گرفتن در راس هرم حکمرانی به تقوا توصیه می کند.

گمان می کنم آن هنگام که مالک اشتر در میدان نبرد جنگ صفین آن جنگ مهم کلیدی که می توان گفت یکی از 5 جنگ تاریخ ساز در جهان اسلام است، هنگامی که فرماندهی سپاه را به او سپردند در میدان نبرد و صف مقدم حضور داشت ظاهراً علی (ع) نفرمودند من تو را به تقوا توصیه می کننم، اما الان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی: مسئولان باید با ملت صادقانه سخن بگویند

ابوترابی: مسئولان باید با ملت صادقانه سخن بگویند