مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-09سياسي

امیرعبداللهیان: بی تردید عاملان ترور به عدالت سپرده می شوند


بی تردید اغتشاش گران و عاملان ترور و خشونت و بکارگیری سلاح گرم و سرد علیه پلیس و امنیت جامعه، طبق قوانین قضایی کشور به عدالت سپرده می شوند.

- وزیر امور خارجه: بی تردید اغتشاش گران و عاملان ترور و خشونت و بکارگیری سلاح گرم و سرد علیه پلیس و امنیت جامعه، طبق قوانین قضایی کشور به عدالت سپرده می شوند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و ووپکه هوکسترا وزیر امور خارجه هلند در یک گفتگوی تلفنی، به تبادل نظر در خصوص موضوعات مورد علاقه پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه ایران در این گفت وگوی تلفنی با اشاره به پیشینه چهار صد ساله روابط میان ایران و هلند، بر ضرورت افزایش همکاری ها و گسترش روابط دوجانبه تاکید کرد.

امیر عبداللهیان در ادامه از استانداردهای دوگانه کشورهای غربی در قبال موضوع حقوق بشر و زنان  و مواضع مداخله جویانه آنها در قبال مسائل داخلی ایران انتقاد کرد و افزود:  تلاش برای تحریک جوانان و زنان ایرانی از سوی برخی مقامات و محافل غربی و استفاده ابزاری از رسانه ها به این منظور، اقدامی غیر سازنده در عرصه دیپلماتیک بود که به گسترش خشونت ها و اقدامات تروریستی در ایران منجر شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران افزود: بی تردید اغتشاش گران و عاملان ترور و خشونت و بکارگیری سلاح گرم و سرد علیه پلیس و امنیت جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: بی تردید عاملان ترور به عدالت سپرده می شوند

امیرعبداللهیان: بی تردید عاملان ترور به عدالت سپرده می شوند