مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 16:052022-12-09سياسي

اقتصاد مقاومتی آغازی برای راهبرد بلاتکلیفی اقتصادی ایران است


در فتنه اخیر همه دشمنان رهبری را نشانه گرفته اند، چون می دانند رمز اقتدار، موفقیت و پیشرفت این کشور ولایت فقیه و حاکمیت دینی است.

- ایسنا/تهران خطیب ورامین گفت: در فتنه اخیر همه دشمنان رهبری را نشانه گرفته اند، چون می دانند رمز اقتدار، موفقیت و پیشرفت این کشور ولایت فقیه و حاکمیت دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین واجبات الهی است که نفع آن به جامعه می رسد اظهار داشت: اهتمام به این دو فریضه یعنی نجات انسان ها از گناه و معصیت و سوق دل ها به سمت خوبی ها و نیکی ها است که موجب سعادتمندی و عاقبت به خیری فرد و جامعه می شود.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: در این فتنه تمام ظرفیت خود را از داخل و خارج به میدان آورده اند، حتی یگان های تک نفره با هم به میدان آمدند، علاوه بر منافقین رذل و پست که طی روزهای اخیر آن زن فاسد اعلام کرد اگر جمهوری اسلامی از بین برود حکومت منافقین جایگزین آن خواهد شد باید گفت شتر درخواب بیند پنبه دانه کور خوانده اید ، چرا که آنقدر نزد ملت ایران منفور هستید که بوی تعفن رذالت و پستی شما همه را می آزارد و یقیناً ما امروز پاسخ این عنصر پست را می دهیم که مرگ بر منافقین مزدور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی آغازی برای راهبرد بلاتکلیفی اقتصادی ایران است

اقتصاد مقاومتی آغازی برای راهبرد بلاتکلیفی اقتصادی ایران است