مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-09اقتصادي

احیا 2200 واحد تولیدی در دولت


معاون وزیر صنعت و معدن و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: از ابتدای دولت تا کنون 2200 واحد تولیدی احیا شده و به کار بازگشته اند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام، علی رسولیان معاون وزیر صنعت و معدن و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صبح امروز ضمن حضور در ایلام و دیدار با امام جمعه ایلام گفت: مهم ترین دغدغه از نگاه رییس جمهور و تاکید رهبری در بحث تولیدات است که اگر بهبود پیدا کند باعث دلگرمی و رفاه بیشتر مردم می شود.

وی افزود: ما در وزرات صنعت معدن کشور وظیفه داریم که در این شرایط برای تولید بهتر، شرایط را فراهم کنیم.

معاون وزیر صنعت و معدن و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهار کرد: اولین و مهمترین اقدام ما توازن سرمایه گذاری است که در مناطق محروم خدماتی که ارائه می شود براساس شرایط محرومیت تفاوت هایی با سایر استان دارا است.

رسولیان تصریح کرد: اقدام بعدی ما پاسخگویی در اسرع وقت و سریعترین روش به مردم است که هم اکنون به صورت الکترونیکی شکل گرفته است؛ واگذاری ها به صورت الکترونیکی بسیار شفاف و روشن اجرا می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه برای زیر ساخت های شهرک های صنعتی در مجموع 10 هزار میلیارد هزینه شده است، گفت: عمدتا بودجه هایی که در خصوص احیا شرکت ها مناطق محروم صورت می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا 2200 واحد تولیدی در دولت

احیا 2200 واحد تولیدی در دولت