مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-09سياسي

نباید از تاثیر رسانه ها بر فرهنگ غافل شد


یکی از نکات مهم، تاثیر رسانه ها بر فرهنگ بوده که نیازمند برنامه ریزی است و باید به آن توجه کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: یکی از نکات مهم، تاثیر رسانه ها بر فرهنگ بوده که نیازمند برنامه ریزی است و باید به آن توجه کرد.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، امروز 18 آذر در خطبه های این هفته نماز جمعه بیرجند، اظهار کرد: در معرفی معارف اسلامی برای حجاب کوتاهی های زیادی کرده ایم؛ در حالی که موفقیت هایی نیز داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رسانه، دانشگاه و مدرسه می تواند مرکز توزیع شایعه و دروغ باشد لذا نباید حاکمیت و شورای عالی انقلاب فرهنگی از رسانه غفلت کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه رسانه می تواند هویت یک ملت را تغییر دهد، ادامه داد: حجاب و عفاف می تواند به وسیله رسانه به عنوان یک پدیده عقب افتادگی و تحجر تلقی شود، اما با همین رسانه می توان حجاب را عامل نجات یک جامعه معرفی کرد.

عبادی با بیان اینکه غربی ها برای خود گفتمان جهانی سازی دارند و ابزار کمکی شان نیز رسانه و روش های فرهنگی در مواجهه با ملت هاست، افزود: در دیدار اخیر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با رهبر معظم انقلاب، ایشان بر مساله فرهنگ تاکید ویژه داشتند و فرمودند فرهنگ، برنامه ریزی نیاز دارد و نباید تابع جریانات سیاسی باشد؛ از همین رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از تاثیر رسانه ها بر فرهنگ غافل شد

نباید از تاثیر رسانه ها بر فرهنگ غافل شد