مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-09سياسي

جزییات طرح جوانی جمعیت تبیین شود


نماینده ولی فقیه در لرستان بر لزوم تبیین جزییات طرح جوانی جمعیت توسط دستگاه های فرهنگی تأکید کرد.

- حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، امروز هجدهم آذرماه، در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، با دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: در بیانی از منجی عالم بشریت آمده است که اگر شیعیان در وفای به عهد و پیمان الهی با هم اتحاد دارند و اگر عهد و پیمان را محترم بشمارند، سعادت دیدار ما به تأخیر نمی افتد.

وی نتیجه وفای به عهد را تعجیل در ظهور امام زمان(عج) دانست و با بیان اینکه پایه وفای به عهد ایمان و تقوا است، گفت: نتیجه وفای به عهد برقراری مودت و دوستی در جامعه است.

شاهرخی با اشاره به اینکه آموزه های اسلامی را جایگاه امامت دانست و با بیان اینکه جایگاه امامت مرز بین ایمان و کفر است، خاطرنشان کرد: ویژگی امام زمان(عج) این است که مردم را به راه خدا دعوت می کند و راه خداوند راهی است که انبیا و امامان در این مسیر مجاهدت انجام داده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با یادآوری اینکه در عصری که فتنه ها چون انجام طوفان برای تخریب معنویت دینی، هجوم می آورند، تمسک به آموزه های مهدوی راه نجات و رستگاری است، ادامه داد: بنیاد مهدویت در کشور شکل گرفته و سال ها این بنیاد در لرستان نیز مشغول گسترش و ترویج آموزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح جوانی جمعیت تبیین شود

جزییات طرح جوانی جمعیت تبیین شود