مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-09ورزشي

برگزاری مسابقات دوومیدانی آموزشگاه های خراسان رضوی در هفته آینده


سرپرست هیات دوومیدانی استان خراسان رضوی از برگزاری مسابقات دوومیدانی آموزشگاه ها با همکاری آموزش و پرورش در هفته آتی خبرداد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست هیات دوومیدانی استان خراسان رضوی از برگزاری مسابقات دوومیدانی آموزشگاه ها با همکاری آموزش و پرورش در هفته آتی خبرداد.

رضا امین زاده در گفت وگو با ایسنا درخصوص مسابقات دوومیدانی درحال برگزاری در سطح کشور اظهار کرد: مسابقات لیگ صحرانوردی بانوان 24 و 25 آذرماه در تهران برگزار می شود.

همچنین درخواست برگزاری مسابقات صحرانوردی در استان خراسان رضوی را داده ایم و زمان برگزاری آن برای اعلام آمادگی شهرستان ها، بعد از تصویب کمیته فنی در آینده نزدیک اعلام خواهدشد.

وی افزود: مسابقات دوومیدانی آموزشگاه های خراسان رضوی با همکاری آموزش و پرورش در هفته آینده برگزار می شود.

هیات دوومیدانی استان خراسان رضوی با رویکرد پایه سازی تلاش کرده دانش آموزان ورزشکار را در مناطق محروم شناسایی کند و امکانات سخت افزاری را نیز به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار دهد تا پشتوانه و انگیزه ای باشد برای دانش آموزان که این رشته را ادامه دهند.

امین زاده در خصوص وضعیت هیات دوومیدانی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در بخش بانوان شرایط نسبتا خوبی داریم؛ در مسابقات نوجوانان منطقه رتبه اول و در نونهالان رتبه دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات دوومیدانی آموزشگاه های خراسان رضوی در هفته آینده

برگزاری مسابقات دوومیدانی آموزشگاه های خراسان رضوی در هفته آینده