مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-09سياسي

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت رزمنده جانباز سرافراز «مرحوم مهندس رستم قاسمی» را تسلیت گفت.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت رزمنده جانباز سرافراز مرحوم مهندس رستم قاسمی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی آمده است: انا لله و انا الیه راجعون درگذشت رزمنده جانباز سرافراز مرحوم مهندس رستم قاسمی که از پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل و از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

این سردار خستگی ناپذیر در جایگاه های مدیریتی و اجرایی در عرصه های فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی خدمات شایسته ای به مردم و میهن اسلامی در کارنامه پر افتخار خود دارد که همواره یاد و نام ایشان را در تاریخ ایران اسلامی زنده نگه خواهد داشت.

اینجانب درگذشت این یادگار دوران دفاع مقدس را خدمت خانواده محترم آن مرحوم و همرزمان دلاورشان در نیروهای مسلح و همکاران دولت مردمی تسلیت عرض می کنم و صبر جمیل و شکیبایی برای بازماندگان و علو درجات و رحمت واسعه الهی و همجواری با شهدای گرانقدر را برای ایشان از درگاه ایزد منان مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت