مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-09اقتصادي

رشد 100 درصدی تولید ماشین آلات معدنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین، در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع صنعتی تولید تایر های معدنی و فوق سنگین در شهرستان کرمان با 180 میلیون یورو سرمایه گذاری، - در کشور در 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین، در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع صنعتی تولید تایر های معدنی و فوق سنگین در شهرستان کرمان با 180 میلیون یورو سرمایه گذاری، با اشاره به انجام 1400 میلیون تن عملیات معدنی در سال گذشته گفت: در موضوع معدن بیشتر افکار به سمت استخراج می رود، اما معدن پس و پیشی دارد که در صورت تکمیل این زنجیره، اشتغال و ارزش افزوده بسیار بالایی برای کشور فراهم می شود.

وی با بیان اینکه از 1400 میلیون تن عملیات معدنی 670 میلیون تن ماده معدنی به دست آمده است، افزود: این حجم گسترده و رو به رشد عملیات معدنی را در حالی شاهد هستیم که در تولید ماشین آلات معدنی در 6 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 100 درصد رشد داشته ایم.

وزیر صمت تولید لاستیک برای ماشین آلات معدنی را در راستای تولید خودرو و ماشین آلات معدنی دانست و ادامه داد: طرحی که امروز کلید خورده در راستای توازن سرمایه گذاری جغرافیایی، اشتغالزایی و تکمیل زنجیره تولید ارزش افزوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی تولید ماشین آلات معدنی

رشد 100 درصدی تولید ماشین آلات معدنی