مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 08:202022-12-09بين الملل

نماینده جمهوری خواه کنگره خواستار استیضاح بایدن شد


مارجوری تیلور گرین نماینده جمهوری خواه کنگره خواستار استیضاح جو بایدن رییس جمهور آمریکا به دلیل مبادله بریتنی گرینر ستاره بسکتبال حرفه ای زنان آمریکا (WNBA) با ویکتور بوت دلال اسلحه روسی تبار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از روزنامه دیلی میل، تیلور گرین پنجشنبه شب در توییتی نوشت: دلیلی دیگر برای استیضاح جو بایدن.

رییس جمهور آمریکا ویکتور بوت دلال اسلحه روسی را معامله کرد، یک تفنگدار آمریکایی را در زندان روسیه رها کرد و یک بسکتبالیست حرفه ای را به خانه آورد.

او افزود: ویکتور بوت اکنون چند نفر را خواهد کشت چون بایدن او را آزاد کرده است؟ گرینر روز پنجشنبه با میانجیگری محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و شیخ محمد بن زاید حاکم امارات متحده عربی آزاد شد.

این ورزشکار بسکتبال زنان آمریکا به دلیل به همراه داشتن مواد مخدر (حشیش) در فرودگاه روسیه بازداشت و 10 ماه را در بازداشت گذراند.

به عنوان بخشی از روند تبادل زندانی بین مسکو و واشنگتن، دولت بایدن ویکتور بوت یک تاجر بین المللی و افسر ارتش شوروی سابق را که در حال گذراندن حکم 25 سال زندان در آمریکا بود، آزاد کرد.

بوت در سال 2011 به اتهاماتی شامل توطئه برای ارائه حمایت مالی یا تسلیحاتی به یک سازمان تروریستی خارجی، توطئه برای کشتن آمریکایی ها، پولشویی و کلاهبرداری دیجیتالی محکوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جمهوری خواه کنگره خواستار استیضاح بایدن شد

نماینده جمهوری خواه کنگره خواستار استیضاح بایدن شد