مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 20:302022-12-08حوادث

آغاز امداد زمستانی هلال احمر آستارا در گردنه کوهستانی حیران


طرح امداد و نجات زمستانی هلال احمر آستارا با مشارکت امدادگران در گردنه کوهستانی حیران این شهرستان به منظور ارتقای امنیت جاده ای این مسیر پرتردد آغاز شد.

- عنایت رضایی پور فرماندار آستارا در جریان بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای صیادلر این شهرستان که در مسیر پرتردد گردنه کوهستانی حیران و محور آستارا به اردبیل قرار دارد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان فصل زمستان طرح زمستانی جمعیت هلال احمر آستارا در محور ارتباطی گردنه کوهستانی حیران ادامه داشته و به صورت شبانه روزی به مسافران خدمات امداد و نجات جاده ای ارائه خواهد شد.

وی افزود: دو دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودروی نجات و خودروی پشتیبان از امکانات امداد زمستانی است و امدادگران با حضور سریع در محل حادثه به ارائه کمک های اولیه، رهاسازی و انتقال مصدوم به مراکز درمانی، خدمات رسانی در تصادفات، رانش زمین و ریزش کوه، سقوط بهمن و آبگرفتگی اقدام خواهند کرد.

وی آمادگی نیروهای هلال احمر آستارا را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر باید برای امدادرسانی در هر شرایطی آماده باشند.

فرماندار آستارا، تصریح کرد: حضور امدادگران هلال احمر در حوادث، پایگاه های امداد جاده ای و ورودی شهرها با لباس های سرخ و سفیدشان را نمی توان نادیده گرفت و همواره شایسته تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز امداد زمستانی هلال احمر آستارا در گردنه کوهستانی حیران

آغاز امداد زمستانی هلال احمر آستارا در گردنه کوهستانی حیران