مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 20:302022-12-08ورزشي

پیروزی پرگل تراکتور در دیدار تدارکاتی برابر عقاب تبریز


تیم فوتبال تراکتور در طی دیداری تدارکاتی موفق به کسب پیروزی پرگل برابر تیم عقاب تبریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال تراکتور که در مسیر آماده سازی خود برای آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال قرار دارد آخر این هفته، دو دیدار تدارکاتی را در دستور کار قرار داده است که تی تی ها در اولین بازی دوستانه خود تحت نظر سرمربی جدید تیمشان پاکو خمز، از ساعت 14 پنجشنبه 17 آذرماه، در زمین شماره یک ورزشگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف تیم عقاب تبریز رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

نیمه نخست بازی با حملات متعدد تی تی ها همراه بود، اما آنها در ادامه این نیمه موفق به زدن گل نشدند و 45 دقیقه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان پاکو خمز، نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و محمد عباس زاده موفق شد روی پاس شاهین ثابقی دروازه را باز کرده و حساب کار را یک بر صفر به سود تراکتور تغییر دهد.

در ادامه کار رضا اسدی با ضربه مهار نشدنی خود دروازه عقاب را هدف گرفت و با چسباندن توپ به تور دروازه حریف گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کرد.

محمد قنبری نیز روی پاس کاوه رضایی زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

همچنین محمدرضا عباسی توپ را به شکلی بی نقص به ریکاردو آلوز رساند تا بازیکن پرتغالی تی تی ها گل چهارم این تیم را به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی پرگل تراکتور در دیدار تدارکاتی برابر عقاب تبریز

پیروزی پرگل تراکتور در دیدار تدارکاتی برابر عقاب تبریز