مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 20:262022-12-08سياسي

قالیباف: ترور کور نشانه استیصال دشمن است/ تحقق ایران قوی با همبستگی ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شامگاه پنجشنبه، مراسم اربعین شهدای حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، با سخنرانی محمدباقر قالیباف و با مرثیه سرایی حاج صادق آهنگران با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران و مسئولان استان فارس برگزار شد.

همزمان با این مراسم، چهل و یکمین سالگرد شهادت شهید محراب، آیت الله سیدعبدالحسین دستغیب و دومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر مدافع حرم حاج رسول استوار محمود آبادی نیز برپا شد.

رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی گفت: در شامگاه شهادت حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) و در این حرم مطهر، در چهلمین روز شهادت شهدای حرم همچنین در چهلمین سالگرد شهادت شهید دستغیب و دومین سالگرد شهید استوار، برای روح همه شهدا و امام شهدا صلوات میفرستیم و خدا را شاکرم که در این محفل با معنویت، توفیق حضور دارم.

وی افزود: ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری، مردم ولایت مدار ایران و شهر شیراز و خانواده های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام، علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین، شفای عاجل و کامل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: ترور کور نشانه استیصال دشمن است/ تحقق ایران قوی با همبستگی ملی

قالیباف: ترور کور نشانه استیصال دشمن است/ تحقق ایران قوی با همبستگی ملی