مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 20:102022-12-08سياسي

بی اعتنایی شهردار سابق رشت نسبت به تذکرات شورا


در جلسه شورای اسلامی شهر رشت نسبت به بی اعتنایی شهردار معزول رشت نسبت به نامه شورا پیرامون عدم جابجایی نیرو تا پیش از اعلام رای نهایی انتقاد و به وحدت ما بین اعضای شورا با هدف رفع مشکلات شهر تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در شصت و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت که با دستور جلسه انتخاب سرپرست شهردار رشت برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: یقینا سیره عملی و رفتاری حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای بانوان مسلمان است.

  وی با بیان اینکه پیرامون مباحث مطرح شده در موضوع استیضاح و غیره تابع قانون هستیم، افزود: پیش تر از این نیز در پی صدور رای بازگشت موقت شهردار از سوی شعبه بدوی دیوان نیز تابع قانون بودیم و بعد از این نیز قانون برایمان فصل الخطاب است.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با قرائت نامه ارسالی از سوی فرمانداری رشت پیرامون صدور رای دیوان مبنی بر باطل شدن احکام مبنی بر بازگشت موقت شهردار رشت و انتخاب سرپرست شهرداری بیان کرد: در این نامه به برگزاری جلسه فوق العاده امروز مبنی بر انتخاب سرپرست جدید شهردار رشت تاکید شده و شورا نیز در جلسه امروز نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری رشت اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی شهردار سابق رشت نسبت به تذکرات شورا

بی اعتنایی شهردار سابق رشت نسبت به تذکرات شورا