مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-08پزشكي

موافقت اصولی وزارت بهداشت با راه اندازی دانشکده داروسازی در کردستان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استناد رای جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهرام کندایی در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها در سنندج از موافقت اصولی وزارت بهداشت با تاسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد و اظهار داشت: این موافقت در فاز اول برای پذیرش دانشجویان خارجی صادر شده است.

  وی ابراز امیدواری کرد: با ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم و حمایت مسوولین استانی شاهد تسری مجوز به دانشجویان داخلی به ویژه دانشجویان بومی استان باشیم.

  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: از دیگر مصوبات جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای دانشگاه علوم پزشکی کردستان، موافقت اصولی برای ایجاد مرکز تحقیقات سلامت سنجی و ارزشیابی و همچنین موافقت برای پذیرش و تربیت پزشک متخصص در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری اداری - تناسلی است.

  کندایی اضافه کرد: در سال جاری مجوز پذیرش دستیار برای تربیت پزشکان متخصص در رشته عفونی و همچنین مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای رشته آموزش پزشکی نیز توسط دانشگاه کسب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اصولی وزارت بهداشت با راه اندازی دانشکده داروسازی در کردستان

موافقت اصولی وزارت بهداشت با راه اندازی دانشکده داروسازی در کردستان