مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-08سياسي

واکنش نماینده همدان به حضور زنان بدون خحاب در جامعه


احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می گوید آن دسته از بی حجاب هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت السلام احمدحسین فلاحی نماینده همدان در مجلس یازدهم به رویداد24 می گوید: کسانی که این روزها بی حجاب هستند، در گذشته هم به همین شکل بودند.

آن بخشی از زنان که این روزها حتی شال و روسری هم همراهشان نمی آورند و بی حجاب هستند، متاسفانه از فرقه ضاله بهاییت هستند که سال هاست روی بحث کشف حجاب کار می کنند و نهادهای امنیتی باید حواسشان را جمع کنند چرا که این گروه بحث جاسوسی برای رژیم صهیونیستی را هم دارند.

این بی حجاب ها زنان مسلمان نیستند و از منظر قانون و مسائل امنیتی این موضوعات باید جدی تر گرفته شود و نهادهای امنیتی باید ورود کنند.

فلاحی با بیان اینکه برخی از این زنان هم جو زده هستند، می گوید: آنها فکر می کنند همه چیز تمام شده است و هرطور که بخواهند می توانند بگردند و در حال سوء استفاده از این فضا هستند، این افراد پیش از این اتفاقات هم تقیدی به حجاب نداشتند.

شیوه برخورد با این افراد مشخص است و قانون ملاک است.

این نماینده مجلس ادامه داد: وقتی جریان بهاییت می آید و مردم را تشویق به بی حجابی می کند و به آنها گل می دهد، طبیعتا بحث امنیتی است که باید با آن برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده همدان به حضور زنان بدون خحاب در جامعه

واکنش نماینده همدان به حضور زنان بدون خحاب در جامعه