مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 18:202022-12-08بين الملل

صنعاء: برای شکست محاصره اقتصادی، گزینه نظامی روی میز است


معاون نخست وزیر یمن به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هشدار داد و گفت برای شکست محاصره اقتصادی و محاصره فرودگاه ها و بندرهای یمن، گزینه نظامی بر روی میز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جلال الرویشان معاون دفاعی و امنیتی نخست وزیر یمن، شامگاه امروز (پنجشنبه)، تأکید کرد که با وجود آتش بس و وضعیت نه جنگ، نه صلح ، اهداف ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در یمن همچنان به قوت خود باقی است.

الرویشان با بیان اینکه برای مقابله با این ائتلاف و باز پس گیری حقوق مردم یمن، همه گزینه ها بر روی میز است، به شبکه خبری المسیره گفت: این گزینه ها برخاسته از این است که ملت یمن در وضعیت دفاع از خود قرار دارد.

وی به ائتلاف متجاوز هشدار داد که برای شکست محاصره اقتصادی و محاصره فرودگاه ها و بندرهای یمن، گزینه نظامی بر روی میز است.

معاون نخست وزیر یمن در پایان خاطر نشان کرد شکست ملت یمن از طریق محاصره و جنگ اقتصادی، رؤیایی غیر قابل تعبیر است و ائتلاف متجاوز باید از خواب بیدار شود.

 دولت نجات ملی یمن خواستار آتش بسی است که به صلح دائم در این کشور منجر شود؛ ولی ائتلاف سعودی با دستور آمریکا، در پی آتش بسی است که از آن برای تجدید قوا استفاده کند و هیچ عایدی برای مردم یمن نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: برای شکست محاصره اقتصادی، گزینه نظامی روی میز است

صنعاء: برای شکست محاصره اقتصادی، گزینه نظامی روی میز است