مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-08بين الملل

اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سایت صهیونیستی «والا» صبح امروز پنجشنبه اعلام کرد که ارتش اسراییل در پی تشدید اوضاع در مناطق کرانه باختری، - رسانه های صهیونیستی از اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید اوضاع در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سایت صهیونیستی والا صبح امروز پنجشنبه اعلام کرد که ارتش اسراییل در پی تشدید اوضاع در مناطق کرانه باختری، وضعیت آماده باش را اعلام کرد.

امیر بوخبوت تحلیلگر نظامی وب سایت صهیونیستی والا، گفت که ارتش اسراییل به دلیل ترس از عملیات مقاومتی در کرانه باختری در انتقام از حوادث امروز جنین در کرانه باختری وضعیت آماده باش را اعلام کرده است.

سرزمین های اشغالی طی روز های اخیر شاهد افزایش شدت خشونت و توسعه دامنه عملیات های نظامی صهیونیست ها در چند شهر و روستا بوده است.

نظامیان صهیونیست در این عملیات ها با اعمال خشونت های افراطی شماری از شهروندان فلسطینی را به شهادت رسانده یا مجروح کردند و ده ها نفر را نیز بازداشت کردند.

این درحالی است که امروز سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیدند.

شرایط این روز های سرزمین های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه شده و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله ای که شده پاسخ جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری