مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-08سياسي

ساماندهی گلزار شهدای اردبیل انجام می شود


شهردار اردبیل از ساماندهی گلزار شهدا در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری صبح امروز در شورای سیاست گذاری آرامستان های شهر اردبیل با اشاره به ضرورت ساماندهی آرامستان های شهر، اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده شهدا و با توجه به اینکه شهرداری اردبیل در کمیسیون فرهنگی و فضاسازی کنگره 3400 شهید والامقام استان اردبیل حضور دارد، مرمت و بهسازی قبور شهدا با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: تلاش می کنیم تا برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره 3400 شهید استان اردبیل، گلزار شهدا را ساماندهی کنیم چراکه یکی از مطالبات مردم و خانواده های بزرگوار شهدا بهسازی وساماندهی گلزار شهدای والامقام است.

  صفری با بیان اینکه در نظر داریم تا مزار مشاهیر و مفاخر را نیز ساماندهی و زیباسازی کنیم، گفت: آیین نامه شناساسی و انتخاب مفاخر فرهنگی، علمی و هنری تدوین و بعد از اتمام جهت تصویب در شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل مطرح می شود.

شهردار اردبیل با اشاره به وضعیت کلی آرامستان های سطح شهر اردبیل و ساماندهی تمامی قبور به مرور زمان، تصریح کرد: همچنین آرامستان هایی که وضعیت بصری نامطلوبی دارند، در اولویت ساماندهی و بازسازی سازمان آرمستان ها قرار می گیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی گلزار شهدای اردبیل انجام می شود

ساماندهی گلزار شهدای اردبیل انجام می شود