مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 17:212022-12-08اقتصادي

وزیر بهداشت: 7700 تخت به بخش درمان کشور اضافه می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بهرام عین الهی در حاشیه بازدید از مرکز درمانی شهر شازند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون 850 پروژه بهداشتی در کشور افتتاح شده و این رقم تا انتهای سال به عدد دو هزار پروژه می رسد که افتتاح مرکز بهداشتی به این تعداد در کشور بی سابقه بوده است.

وی از اضافه شدن 7700 تخت به بخش درمان کشور تا پایان سال خبر داد و افزود: تاکنون 10 هزار و 800 تخت به بهره برداری رسیده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برنامه های سفر خود ادامه داد: در ادامه از بیمارستان ولیعصر(عج) که یکی از بیمارستان های بزرگ اراک به حساب می آید بازدید خواهیم کرد.

عین الهی خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان به منظور تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اختصاص یافت و امیدواریم با اتمام و بهره برداری از آن یکی از پیشرفته ترین بیمارستان های کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس افتتاح پایگاه اورژانس 115 توره و پد هوایی این شهر، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهری و روستایی هندودر بخشی از برنامه های سفر وزیر به استان مرکزی بود.

وزیر بهداشت همچنین در حاشیه افتتاح پایگاه اورژانس 115 توره با قدرانی از مشارکت خیرین در ساخت این پایگاه اظهار کرد: روزانه تردد زیادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: 7700 تخت به بخش درمان کشور اضافه می شود

وزیر بهداشت: 7700 تخت به بخش درمان کشور اضافه می شود