مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 16:052022-12-08سياسي

نگاهداری: فرهنگی که بر دل و روح مردم ننشیند ناکام می ماند


رییس مرکز پژوهش های مجلس مردمی سازی و جامعه پذیری را شرط لازم اثربخشی فرهنگی دانست و تاکید کرد: فرهنگی که بر دل و روح مردم ننشیند ناکام می ماند.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس مردمی سازی و جامعه پذیری را شرط لازم اثربخشی فرهنگی دانست و تاکید کرد: فرهنگی که بر دل و روح مردم ننشیند ناکام می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در همایش فرهنگ و برنامه هفتم توسعه؛ تحول برای پیشرفت که به همت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد، گفت: مرکز پژوهش های مجلس در چند ماه گذشته اقدامات مهمی را در حوزه برنامه هفتم توسعه به انجام رسانده و در همه حوزه های برنامه محورهایی را در راستای تحلیل راهبردی شرایط کشور و اولویت های برنامه هفتم توسعه، تهیه و در اختیار مسئولان کشور قرار داده است.

وی افزود: در طول ماه های گزارش از سوی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، گزارش هایی در حوزه الزامات سیاستی و تقنینی فرهنگ در عرصه برنامه هفتم توسعه، تهیه و منتشر شده است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس خاطرنشان کرد: برخی از احکامی که در برنامه هفتم توسعه قرار است بنویسیم باید در پاسخ به این سوالات باشد که مسائل فرهنگی و ریشه های شکل گیری آنها چه هستند؟ چرا آنطور که باید مسائل فرهنگی حل نمی شوند؟ وی ادامه داد: بحثی که رهبر معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: فرهنگی که بر دل و روح مردم ننشیند ناکام می ماند

نگاهداری: فرهنگی که بر دل و روح مردم ننشیند ناکام می ماند