مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-08اقتصادي

شرکت های هواپیمایی و ریلی از فروش بلیت نیم بها به معلولان طفره می روند


در قانون موضوع حمل و نقل افراد دارای معلولیت تاکید شده است ولی شرکت های هواپیمایی دولتی و خصوصی و حمل و نقل ریلی و مسافری بلیت نیم بها و یا خدمات دیگر را به بهانه واگذاری به بخش خصوصی اجرا نمی کنند.

- در قانون موضوع حمل و نقل افراد دارای معلولیت تاکید شده است ولی شرکت های هواپیمایی دولتی و خصوصی و حمل و نقل ریلی و مسافری بلیت نیم بها و یا خدمات دیگر را به بهانه واگذاری به بخش خصوصی اجرا نمی کنند.

به گفته رییس سازمان بهزیستی کشور، در قانون حمایت از حقوق معلولین، موضوع حمل و نقل افراد دارای معلولیت تاکید شده است ولی شرکت های هواپیمایی دولتی و خصوصی و حمل و نقل ریلی و مسافری بلیت نیم بها و یا خدمات دیگر را به بهانه واگذاری به بخش خصوصی اجرا نمی کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد قادری در جلسه بررسی نحوه اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان که با حضور معاون نظارت و بازرسی سیاسی و قضایی و بازرس کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور و نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد، با بیان اینکه بیش از سه سال از تصویب قانون حمایت از حقوق معلولین می گذرد، گفت: بر اساس این قانون 11 وزارتخانه و 15 دستگاه اجرایی در احکام اختصاصی و عمومی مکلف به انجام وظایفشان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های هواپیمایی و ریلی از فروش بلیت نیم بها به معلولان طفره می روند

شرکت های هواپیمایی و ریلی از فروش بلیت نیم بها به معلولان طفره می روند