مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-08اقتصادي

عرضه مستقیم میوه در 10 نقطه شهر همدان / نرخ گوشت در همدان بالاست


سرپرست فرمانداری همدان از عرضه مستقیم میوه با نرخ تعیین شده در 10 نقطه از سطح شهر خبر داد و به قیمت بالای گوشت در همدان به نسبت سایر استان ها و حتی برخی از شهرستان های استان اشاره کرد.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری همدان از عرضه مستقیم میوه با نرخ تعیین شده در 10 نقطه از سطح شهر خبر داد و به قیمت بالای گوشت در همدان به نسبت سایر استان ها و حتی برخی از شهرستان های استان اشاره کرد.

مسلم مخفی پنجشنبه 17 آذرماه در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان، مطرح کرد: در راستای تنظیم بازار میوه در شب یلدا و تسهیل در دسترسی مردم به بازار میوه با همکاری تعاون روستایی و شهرداری مقرر شد از روز سه شنبه 22 آذرماه به مدت 10 روز ضمن استقرار چادرها در 10 نقطه از سطح شهر، عرضه مستقیم میوه با نرخ تعیین شده انجام شود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه بازارچه های محلی افزود: استقرار چادرهای عرضه مستقیم به عنوان یک اقدام فوری در جهت تنظیم بازار و افزایش رضایتمندی مردم انجام می شود تا به تدریج بازارچه های محلی عرضه کالا با نرخ مصوب در اقصی نقاط شهر تقویت و فعال شود.

مخفی با اشاره به قیمت بالای گوشت در همدان تصریح کرد: قیمت گوشت در استان ها و حتی برخی از شهرستان های استان ارازن تر از همدان است و در این رابطه گزارش دقیقی تهیه و در جلسه آینده تنظیم بازار مورد بررسی قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مستقیم میوه در 10 نقطه شهر همدان / نرخ گوشت در همدان بالاست

عرضه مستقیم میوه در 10 نقطه شهر همدان / نرخ گوشت در همدان بالاست