مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-08سياسي

میزبانی آذربایجان شرقی از کاروان هنری «روایت حبیب»


رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: در سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی این استان میزبان دومین مرحله برگزاری رویداد ملی کاروان هنری «روایت حبیب» در شمال غرب کشور است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: در سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی این استان میزبان دومین مرحله برگزاری رویداد ملی کاروان هنری روایت حبیب در شمال غرب کشور است.

سید محمد حسین بلاغی پنجشنبه 17آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان هنری روایت حبیب سال پیش با پیشنهاد بنیاد مکتب حاج قاسم و با اجرا و متولی گری حوزه هنری کشور با میزبانی هشت استان شروع شد.

امسال در شمالغرب کشور در دومین کاروان هنری استان آذربایجان شرقی میزبان این رویداد ملی خواهد بود.

وی اظهار کرد: این رویداد امسال به مدت سه روز طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از 20 تا 22 آذر با حضور هنرمندان ملی، فرااستانی و استانی در این آذربایجان شرقی برگزار می شود و برنامه های متنوعی برای آن تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه آسایش و آرامش کنونی مردم ایران مدیون رشادت های حاج قاسم سلیمانی در نگهداشتن داعش در خارج از مرزهای کشور است، گفت: اهمیت شناخت مکتب حاج قاسم به عنوان یک مکتب مردمی مخلصانه در جهت خدمت به مردم به ویژه قشر مستضعف را باید دانست و با تبدیل آن به یک تئوری و ایدولوژی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی آذربایجان شرقی از کاروان هنری «روایت حبیب»

میزبانی آذربایجان شرقی از کاروان هنری «روایت حبیب»