مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-08بين الملل

محسن شکاری، به اتهام محاربه صبح امروز پنج شنبه اعدام شد


این فرد، سوم مهر ماه در منطقه ستارخان تهران ضمن بستن خیابان با در دست داشتن «قمه» مردم را تهدید به هم صدایی و همراهی با خود می کرد.

- محسن شکاری فرزند مسعود سوم مهر ماه دستگیر شده بود و اولین جلسه دادگاه وی در مورخه 10 آبان ماه برگزار شد.

این فرد، سوم مهر ماه در منطقه ستارخان تهران ضمن بستن خیابان با در دست داشتن قمه مردم را تهدید به هم صدایی و همراهی با خود می کرد.

  وی در ادامه اقدامات مجرمانه با حمله مسلحانه به یکی از نیرو های حافظ امنیت با قمه ضرباتی را به بدن وی وارد کرد و کتف سمت چپ این نیروی حافظ امنیت را به نحوی مورد ضربه قرار داد که منجر به بخیه خوردن محل زخم به تعداد 13 عدد شد.

متهم پس از وارد کردن ضربه به نیروی حافظ امنیت، قصد فرار از مهلکه را داشت که در نهایت توسط ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

  محسن شکاری در اقاریر خود در خصوص چگونگی شرکت دراغتشاشات عنوان کرده است که بعد از اتمام کارمان به همراه علی (همدست خود) از محله نارمک ابتدا به میدان ولیعصر (عج) آمدیم و از آنجایی که این محل شلوغ نبود به محله ستارخان آمده و در تقاطع خیابان بهبودی راه را بر مردم بستیم.

  محسن شکاری، به اتهام محاربه بامداد پنج شنبه 17 آذر 1401 اعدام شد   در اقاریر متهم آمده است: علی به من گفت که برویم در تجمعات شرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن شکاری، به اتهام محاربه صبح امروز پنج شنبه اعدام شد

محسن شکاری، به اتهام محاربه صبح امروز پنج شنبه اعدام شد