مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-08اقتصادي

آزادی 128 زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس


با همت تولیت آستان رضوی، چهارمین جلسه آزادسازی در استان فارس برگزار می شود که تاکنون زمینه آزادی 128 زندانی با مجموع بدهی 727 میلیارد و 486 میلیون ریال از زندان های استان فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کل زندان های فارس و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در مراسمی ضمن قدردانی از خیرین نیک اندیش و مسؤولان دلسوز که در تعامل با یکدیگر سعی در حل مشکلات مردم نیازمند دارند گفت: خیرین بسیار بزرگواری در استان فارس وجود دارد که در هر زمینه ای برای پیگیری مشکلات زندانیان اعم از سلامت، خانواده زندانیان، اعطای بسته معیشتی و… پیشقدم هستند و با مجموعه زندان ها همکاری دارند و با همه محدودیت ها در کمک به این افراد استقبال می کنند.

اسحاق ابراهیمی افزود: مراجع قضایی استان، دادستان مرکز استان، همه مؤسسات و نهادهای حمایتی و خیریه نیز برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرده اند.

وی اضافه کرد: با همت تولیت آستان رضوی، چهارمین جلسه آزادسازی در استان فارس برگزار می شود که تاکنون زمینه آزادی 128 زندانی با مجموع بدهی 727 میلیارد و 486 میلیون ریال از زندان های استان فراهم شده است.

مدیرکل زندان های فارس گفت: مبلغ 48 میلیارد تومان از شکات رضایت گرفته شده است و مبلغ 8 میلیارد تومان اعسار پذیرفته شده است و 2 میلیارد و 565 میلیون تومان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 128 زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس

آزادی 128 زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس