مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-08اقتصادي

درخواست سه باره مدیران مترو در پی بازدید رییس جمهور از متروی پرند


مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به بازدید صبح امروز رییس جمهور از مترو پرند ابراز امیدواری کرد که تزریق 210 میلیارد تومان بودجه نقدی امسال این خط در مصوبات سفر استانی لحاظ شود.

- مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به بازدید صبح امروز رییس جمهور از مترو پرند ابراز امیدواری کرد که تزریق 210 میلیارد تومان بودجه نقدی امسال این خط در مصوبات سفر استانی لحاظ شود.

محسن هرمزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بازدید صبح امروز - پنجشنبه- رییس جمهور از روند احداث متروی پرند، با بیان اینکه کل بودجه ساخت مترو پرند باید توسط دولت تامین شود گفت: در بودجه امسال 210 میلیارد تومان بودجه نقدی برای ساخت مترو پرند در نظر گرفته بودند و مابقی نیز قرار بود از طریق تهاتر املاک انجام شود که این مساله در حال انجام است.

وی با اشاره به درخواست های مترو از رییس جمهور در بازدید امروز گفت: درخواست کردیم ازریق بودجه 210 میلیارد تومانی مترو پرند را که هنوز پرداخت نشده، جزو مصوبات سفر استانی در نظر بگیرند.

همچنین از رییس جمهور درخواست کردیم که وزارت نیرو دو فیدر 7.

5 مگاواتی برای برق این خط درنظر بگیرند که رییس جمهور، وزیر نیرو را خواست و همانجا به وی دستور داد که این مهم کارسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سه باره مدیران مترو در پی بازدید رییس جمهور از متروی پرند

درخواست سه باره مدیران مترو در پی بازدید رییس جمهور از متروی پرند