مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 15:162022-12-08سياسي

آزادی 128 زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کل زندان های فارس و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در مراسمی ضمن قدردانی از خیرین نیک اندیش و مسؤولان دلسوز که در تعامل با یکدیگر سعی در حل مشکلات مردم نیازمند دارند گفت: خیرین بسیار بزرگواری در استان فارس وجود دارد که در هر زمینه ای برای پیگیری مشکلات زندانیان اعم از سلامت، خانواده زندانیان، اعطای بسته معیشتی و… پیشقدم هستند و با مجموعه زندان ها همکاری دارند و با همه محدودیت ها در کمک به این افراد استقبال می کنند.

اسحاق ابراهیمی افزود: مراجع قضایی استان، دادستان مرکز استان، همه مؤسسات و نهادهای حمایتی و خیریه نیز برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرده اند.

وی اضافه کرد: با همت تولیت آستان رضوی، چهارمین جلسه آزادسازی در استان فارس برگزار می شود که تاکنون زمینه آزادی 128 زندانی با مجموع بدهی 727 میلیارد و 486 میلیون ریال از زندان های استان فراهم شده است.

مدیرکل زندان های فارس گفت: مبلغ 48 میلیارد تومان از شکات رضایت گرفته شده است و مبلغ 8 میلیارد تومان اعسار پذیرفته شده است و 2 میلیارد و 565 میلیون تومان نیز آورده زندانی بوده است.

ابراهیمی اضافه کرد: مبلغ 286 میلیون تومان از محل کمک یکی از خیرین دادگستری استان و بیش از 4 میلیارد تومان نیز توسط آستان قدس پرداخت شده است و مبلغ 9 میلیارد و 400 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 128 زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس

آزادی 128 زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس