مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-08اجتماعي

مدیری که نخبه نباشد نخبگان را درک نخواهد کرد/ پژوهش به کمک محیط زیست بشتابد


استاندار گیلان، با تاکید بر نخبه پروری به ویژه در بخش مدیریتی، اضافه کرد: مدیری که نخبه نباشد بدون شک نخبگان را درک نخواهد کرد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با تاکید بر نخبه پروری به ویژه در بخش مدیریتی، اضافه کرد: مدیری که نخبه نباشد بدون شک نخبگان را درک نخواهد کرد.

اسدالله عباسی امروز، 17 آذرماه در بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان گیلان، با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: زندگی و سیره الهی این بانوی بزرگ اسلام، الگوی تمام عیار برای بشریت است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان فرزند، همسر و مادر نمونه بود، ادامه داد: تربیت ستارگانی در آسمان امامت و ولایت، دستاوردهای ارزشمند تربیتی و الگومحور حضرت فاطمه زهرا(س) است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه نیاز به پژوهش با توجه به شرایط امروز جامعه مشهود است، افزود: راهی جز حرکت در مدار پژوهش نداریم و از این رو پژوهشگران باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین اظهار کرد: مقام معظم رهبری بیش از یک دهه است که نگاه هوشمندانه نسبت به بخش تولید، اقتصاد و معیشت به ویژه موضوع دانش بنیان دارند و همواره بر این حوزه تاکید نموده اند؛ از این رو همه ما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیری که نخبه نباشد نخبگان را درک نخواهد کرد/ پژوهش به کمک محیط زیست بشتابد

مدیری که نخبه نباشد نخبگان را درک نخواهد کرد/ پژوهش به کمک محیط زیست بشتابد